نمی دانم....

برای تو

خداوندا نمي دانم

در اين دنياي وانفسا

كدامين تكيه گه را تكيه گاه خويشتن سازم

نميدانم

نمي دانم خداوندا.

در اين وادي كه عالم سر خوش است و دلخوش است و جاي خوش دارد.

كدامين حالت و حال و دل عالم نصيب خويشتن سازم

نمي دانم خداوندا

به جان لاله هاي پاك و والايت نمي دانم

دگر سيرم خداوندا.

دگر گيجم خداوندا

خداوندا تو راهم ده.

پناهم ده .

اميدم خداوندا .

كه ديگر نا اميدم من و ميدانم كه نوميدي ز درگاهت گناهي

بس ستمبار است و ليكن من نميدانم دگر پايان پايانم. 

هميشه بغض پنهاني گلويم را حسابي در نظر دارد و مي دانم

كه آخر بغض پنهانم مرا بي جان و تن سازد.

چرا پنهان كنم در دل؟

چرا با كس نمي گويم؟

چرا با من نمي گويند ياران رمز رهگشايي را؟

همه ياران به فكر خويش و در خويشند. گهي پشت و گهي پيشند

ولي در انزواي اين دل تنها . چرا ياري ندارم من . كه دردم را فرو ريزد

دگر هنگامه ي تركيدن اين درد پنهان است

خداوندا نمي دانم

نمي دانم

و نتوانم به كس گويم

فقط مي سوزم و مي سازم و با درد پنهاني بسي

من خون دل دارم. دلي بي آب و گل دارم

به پو چي ها رسيدم من

به بي دردي رسيدم من

به اين دوران نامردي رسيدم من

نميدانم

نمي گويم

نمي جويم نمي پرسم

نمي گويند

نمي جوند

جوابي را نمي دانم

سوالي را نمي پرسند و از غمها نمي گويند

چرا من غرق در هيچم؟

چرا بيگانه از خويشم؟

خداوندا رهايي ده

كلام آشنايي ده

خدايا آشنايم ده

خداوندا پناهم ده

اميدم ده



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت19:58---14 خرداد 1393
دیوارے ساختـہ ام از جنس غرور با بافتـہ اے از باورهایـم تا در روزهاے تنهایے و دلتنگے بـہ آن تڪیـہ ڪنم...

سلام دوست عزیز خوشحال میشم به وبم بیای

مرسی


乂★ӇƛƊƖ★乂
ساعت12:07---11 خرداد 1393
salam web khobi dari khoshal misham be chat room ma biai khosh migzare

leyli
ساعت12:10---8 خرداد 1393

سلاممممممممممممممممم
حالتون چطوره...

می دونم خیلی وقته اینجا نیومدم...ولی خدایی خیلی یادتون بودم...

 

سلام دوست عزیزم ، سپاس از حضورتون



❀◕ ‿ ◕❀
ساعت12:45---18 ارديبهشت 1393
سلام و خسته نباشین، مطالبتون عالی بود موفق باشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 18 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت12:16توسط نویسنده | |